Сбогом, лято

автор: Рей Бредбъри

станици: 176

издателство: Бард

цена: 9.99

 

„Сбогом, лято“ е продължението на великолепната „Вино от глухарчета“ писана ок. 50 години преди излизането на бял свят на „Сбогом, лято“. Тук е мястото да спомена, че „Вино от глухарчета“ е една, от най-красивите книги, които някога съм чела. Толкова богат и красноречив език не съм срещала в художествената литература. Очакваше се „Сбогом лято“ да не е същата. И не е същата, но е хубаво различна. Има своята красота, въпреки, че не е като първата книга. Има някои моменти в нея, които ме изумиха, особено накрая… никога не съм чела по-изненадващ край, сериозно! Няма да кажа за какво става въпрос, но такова сравнение и такова някак си непринудено и невинно описание на неща, които някак си не изглеждат такива… просто бях зашеметена.

Това е от книгите, които трябва да се прочетат. Но не задължително. Лека, приятна, чете се за един ден.

Забележката ми е подобна на тази на изданието на Листопад – ами тази книга няма как да е 176 страници! Толкова голям шрифт за размера на страниците, такова разстояние между редовете и главите, просто, спокойно мога да кажа, че книгата е 100 страници, но явно на издателите им се е сторила твърде малка, за да им сложат някаква по-така цена, пък и по-така външен вид (към когото всъщност нямам забележки – от оформлението на корицата се усеща уважение и към книгата, и към автора като че ли, просто така ми се струва де). Но това определено не е 176 страници, не знам каква е тази нова мода да се оставят толкова празни, бели страници!

Като бях малка и виждах така по книгите цели бели страници, я в началото, я в края, и си мислех, че са оставени за рисуване.

2 thoughts on “Сбогом, лято

  1. От моя позиция въобще не изглеждат така работите.Виждам с какъв интелект си контактувам.Осъзнавам перфектно отговорностите и събития та и виждам че отсреща клонят към измъкване работите.

  2. Pingback: РЕЙ БРЕДБЪРИ | КОТЕНЦЕ – ЗЛАТНО ЧЕЛЦЕ

Вашият коментар

