Кош за списания

Ясно е, че идеята не е кой знае какво, но от опит видях колко е удобен и практичен този начин за съхранение на списания. Според мен списанията не трябва да се редят на рафт като книги, или едно върху друго, а да са така сложени, че без особени усилия и гимнастики да имаш достъп до повече броеве. За това и измислих този изключително лесен и практичен кош.

Работата е тая – срязваш едно 10-литрово шише от минерална вода където искаш, зависи от размера на списанията, които ще държиш. Най-лесно се реже с ножица. След това палиш свещ и леко обгаряш срязания ръб, за да омекне и да не дращи при допир.

Готово! Тук вече можеш спокойно да развихриш фантазията си. Ако искаш боядисай коша с някакви бои, облепи го с цветя, направи му дръжка, навий конопено въже или прежда, сложи му панделка… какво искаш му прави. Аз на този етап го оставих така, пък като ми хрумне нещо, ще действам.

кош за списания

 

 

къде ми е cotkopolitan?

Къде ми е cotkopolitan?

 

Вашият коментар

